Share/Save/Bookmark
 
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 4699
 

در خراسان جنوبي؛
واكسيناسيون دام‌ها عليه تب برفكي آغاز شد
رئيس اداره مبارزه با بيماري‌هاي دامي دامپزشكي خراسان جنوبي از آغاز نخستين فاز مايه كوبي دام‌ها عليه بيماري تب برفكي در سال جاري در سطح استان خبر داد.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
واكسيناسيون دام‌ها عليه تب برفكي آغاز شد
به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي خراسان جنوبي، محمد سهرابي اظهار داشت: نخستين فاز مايه‌كوبي دام‌ها عليه بيماري تب برفكي در در خراسان جنوبي آغاز شد.
وي ادامه داد: پيش‌بيني مي‌شود در اين مرحله از طرح بيش از 30 هزار رأس دام سنگين استان زير پوشش واكسن تب برفكي قرار گيرند.
رئيس اداره مبارزه با بيماري‌هاي دامي دامپزشكي خراسان جنوبي بيان كرد: مدت زمان اجراي طرح تب برفكي 20 روز كاري است.
سهرابي خاطرنشان كرد: به منظور پيشگيري از شيوع بيماري و افزايش درصد پوشش مايه كوبي دام‌ها مقررات بهداشتي و قرنطينه‌اي طي زمان اجراي طرح تشديد شده و از تردد و نقل و انتقال دام‌ها جلوگيري مي‌شود.