در خراسان جنوبي؛

واكسيناسيون دام‌ها عليه تب برفكي آغاز شد

خبرگزاری فارس , 24 خرداد 1390 ساعت 8:35

رئيس اداره مبارزه با بيماري‌هاي دامي دامپزشكي خراسان جنوبي از آغاز نخستين فاز مايه كوبي دام‌ها عليه بيماري تب برفكي در سال جاري در سطح استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي خراسان جنوبي، محمد سهرابي اظهار داشت: نخستين فاز مايه‌كوبي دام‌ها عليه بيماري تب برفكي در در خراسان جنوبي آغاز شد.
وي ادامه داد: پيش‌بيني مي‌شود در اين مرحله از طرح بيش از 30 هزار رأس دام سنگين استان زير پوشش واكسن تب برفكي قرار گيرند.
رئيس اداره مبارزه با بيماري‌هاي دامي دامپزشكي خراسان جنوبي بيان كرد: مدت زمان اجراي طرح تب برفكي 20 روز كاري است.
سهرابي خاطرنشان كرد: به منظور پيشگيري از شيوع بيماري و افزايش درصد پوشش مايه كوبي دام‌ها مقررات بهداشتي و قرنطينه‌اي طي زمان اجراي طرح تشديد شده و از تردد و نقل و انتقال دام‌ها جلوگيري مي‌شود.


کد مطلب: 4699

آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdcj.hexfuqemhsfzu.html

موسسه اطلاعات مرغداری
  http://infopoultry.net