Share/Save/Bookmark
 
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 5008
 

كارشناس جهاد كشاورزي لارستان خبر داد:
افزايش 300 تني توليد گوشت در لارستان
كارشناس مسئول امور دام مديريت جهاد كشاورزي لارستان از افزايش 300 تني توليد سالانه گوشت در اين شهرستان خبر داد.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
افزايش 300 تني توليد گوشت در لارستان
به گزارش خبرگزاري فارس از لارستان، محمد محمدي بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه ماه نخست امسال هشت واحد توليد گوشت سفيد و قرمز با سرمايه‌گذاري افزون بر 2 ميليارد و 300 ميليون تومان در شهرستان لارستان به بهره‌برداري رسيده است.
وي اضافه كرد: اين واحدها شامل دو واحد توليد مرغ گوشتي با مجموع ظرفيت 60 هزار قطعه، سه واحد گوساله پرواري با مجموع ظرفيت 250 رأس و سه واحد بره‌ پرواري با مجموع ظرفيت يك‌هزار رأس است.
كارشناس مسئول امور دام جهاد كشاورزي شهرستان لارستان در ادامه گفت: اين واحدها با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي راه‌اندازي شده است.
محمدي با اشاره به اينكه تاكنون توليدات گوشت شهرستان لارستان سالانه حدود 4 هزار و 950 تن گوشت سفيد و 4 هزار و 900 تن گوشت قرمز بوده است، بيان داشت: با آغاز به كار اين واحدهاي جديد توليدي سالانه افزون بر 202 تن به ظرفيت توليد گوشت سفيد و 102 تن به ظرفيت توليد گوشت قرمز شهرستان لارستان افزوده مي‌شود.
كارشناس مسئول جهاد كشاورزي شهرستان لارستان تصريح كرد: واحدهاي جديد توليدي اين شهرستان توانسته‌اند براي 18 نفر به طور مستقيم و 26 نفر به طور غير مستقيم ايجاد شغل كنند.