
كارشناس جهاد كشاورزي لارستان خبر داد:
افزايش 300 تني توليد گوشت در لارستان
خبرگزاری فارس , 3 مرداد 1390 ساعت 9:22
كارشناس مسئول امور دام مديريت جهاد كشاورزي لارستان از افزايش 300 تني توليد سالانه گوشت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از لارستان، محمد محمدي بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه ماه نخست امسال هشت واحد توليد گوشت سفيد و قرمز با سرمايهگذاري افزون بر 2 ميليارد و 300 ميليون تومان در شهرستان لارستان به بهرهبرداري رسيده است.
وي اضافه كرد: اين واحدها شامل دو واحد توليد مرغ گوشتي با مجموع ظرفيت 60 هزار قطعه، سه واحد گوساله پرواري با مجموع ظرفيت 250 رأس و سه واحد بره پرواري با مجموع ظرفيت يكهزار رأس است.
كارشناس مسئول امور دام جهاد كشاورزي شهرستان لارستان در ادامه گفت: اين واحدها با سرمايهگذاري بخش خصوصي راهاندازي شده است.
محمدي با اشاره به اينكه تاكنون توليدات گوشت شهرستان لارستان سالانه حدود 4 هزار و 950 تن گوشت سفيد و 4 هزار و 900 تن گوشت قرمز بوده است، بيان داشت: با آغاز به كار اين واحدهاي جديد توليدي سالانه افزون بر 202 تن به ظرفيت توليد گوشت سفيد و 102 تن به ظرفيت توليد گوشت قرمز شهرستان لارستان افزوده ميشود.
كارشناس مسئول جهاد كشاورزي شهرستان لارستان تصريح كرد: واحدهاي جديد توليدي اين شهرستان توانستهاند براي 18 نفر به طور مستقيم و 26 نفر به طور غير مستقيم ايجاد شغل كنند.
کد مطلب: 5008
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdce.78nbjh87v9bij.html