Share/Save/Bookmark
 
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 4377
 

فرمانده انتظامي ورامين خبر داد:
كشف 6700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي در ورامين
فرمانده انتظامي شهرستان ورامين گفت: با هوشياري ماموران انتظامي ورامين 6 هزار و 700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي كشف و ضبط شد.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
كشف 6700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي در ورامين
به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط ‌عمومي نيروي انتظامي شهرستان ورامين، سيد احمد ميري اظهار داشت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر وجود كارگاه توليد فرآورده‌هاي گوشتي غيرمجاز، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور كار ماموران انتظامي ورامين قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان ورامين گفت: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و تشديد كنترل ايستگاه‌هاي ايست و بازرسي و كنترل نامحسوس محدوده كارگاه مورد نظر، به يك دستگاه خودروي نيسان حامل بار ضايعات كه در حال خارج شدن از كارگاه مذكور بود، دستور ايست داده و پس از متوقف كردن خودرو، در بازرسي از آن مشخص شد كه در زير بار ضايعات خودرو يك‌هزار و 700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي در بسته‌هاي 15 كيلويي به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده است.
وي در ادامه افزود: پس از دستگيري راننده و با هماهنگي مقام قضايي در بازديد از كارگاه مورد نظر مشخص شد كه در اين محل اقدام به توليد فرآورده‌هاي گوشتي غير مجاز شده و همچنين 5 هزار كيلوگرم گوشت غيربهداشتي، مقادير زيادي اسكلت مرغ و يك‌ دستگاه چرخ گوشت بزرگ كشف و پلمب شد.
ميري خاطرنشان كرد: پس از پلمب شدن كارگاه توليد فرآورده‌هاي گوشتي غير مجاز، پنج نفر كارگر به همراه مالك كارگاه دستگير و به كلانتري منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در پايان تصريح كرد: متهم اصلي پرونده در بازجوييهاي ماموران انتظامي به جمع‌آوري ضايعات فرآورده‌هاي گوشتي و چرخ و خميركردن آنها براي استفاده در همبرگر و ژامبون و فروش آن به دلالان تهران و يكي از شهرستان‌هاي استان تهران اعتراف كرد.
با هماهنگي سازمان دامپزشكي ورامين، گوشت‌هاي غيربهداشتي معدوم و متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.