فرمانده انتظامي ورامين خبر داد:

كشف 6700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي در ورامين

خبرگزاری فارس , 7 ارديبهشت 1390 ساعت 11:51

فرمانده انتظامي شهرستان ورامين گفت: با هوشياري ماموران انتظامي ورامين 6 هزار و 700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي كشف و ضبط شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط ‌عمومي نيروي انتظامي شهرستان ورامين، سيد احمد ميري اظهار داشت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر وجود كارگاه توليد فرآورده‌هاي گوشتي غيرمجاز، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور كار ماموران انتظامي ورامين قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان ورامين گفت: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و تشديد كنترل ايستگاه‌هاي ايست و بازرسي و كنترل نامحسوس محدوده كارگاه مورد نظر، به يك دستگاه خودروي نيسان حامل بار ضايعات كه در حال خارج شدن از كارگاه مذكور بود، دستور ايست داده و پس از متوقف كردن خودرو، در بازرسي از آن مشخص شد كه در زير بار ضايعات خودرو يك‌هزار و 700 كيلوگرم گوشت غيربهداشتي در بسته‌هاي 15 كيلويي به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده است.
وي در ادامه افزود: پس از دستگيري راننده و با هماهنگي مقام قضايي در بازديد از كارگاه مورد نظر مشخص شد كه در اين محل اقدام به توليد فرآورده‌هاي گوشتي غير مجاز شده و همچنين 5 هزار كيلوگرم گوشت غيربهداشتي، مقادير زيادي اسكلت مرغ و يك‌ دستگاه چرخ گوشت بزرگ كشف و پلمب شد.
ميري خاطرنشان كرد: پس از پلمب شدن كارگاه توليد فرآورده‌هاي گوشتي غير مجاز، پنج نفر كارگر به همراه مالك كارگاه دستگير و به كلانتري منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ورامين در پايان تصريح كرد: متهم اصلي پرونده در بازجوييهاي ماموران انتظامي به جمع‌آوري ضايعات فرآورده‌هاي گوشتي و چرخ و خميركردن آنها براي استفاده در همبرگر و ژامبون و فروش آن به دلالان تهران و يكي از شهرستان‌هاي استان تهران اعتراف كرد.
با هماهنگي سازمان دامپزشكي ورامين، گوشت‌هاي غيربهداشتي معدوم و متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


کد مطلب: 4377

آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdcc.mq0a2bq1mla82.html

موسسه اطلاعات مرغداری
  http://infopoultry.net