|
|
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 5274
معاون استانداري تهران خبر داد: اجراي طرح بستهبندي مرغ گوشتي از هفته آينده در تهران
|
معاون برنامه ريزي استانداري تهران از اجراي طرح بسته بندي مرغ در تهران خبر داد.
به گزارش سرويس اجتماعي ايسنا، نعمت الله ترکي گفت: در اولين هفته پس از ماه مبارک رمضان طرح توزيع مرغ گوشتي به صورت بسته بندي در تهران اجرا خواهد شد.
وي با بيان اينکه عرضه گوشت مرغ در تهران هم اکنون به صورت غيراستاندارد و خارج از بسته بندي مناسب صورت ميگيرد، گفت: عرضه مرغ در ساير استان ها از مدت ها پيش به صورت بسته بندي بوده و استان تهران نيز از هفته آينده اين طرح را اجرا خواهد کرد.
معاون استانداري تهران خاطر نشان کرد: اجراي اين طرح علاوه بر رعايت مسائل بهداشتي و تامين سلامت مصرف کنندگان، امکان نظارت بر محمولههاي مرغ گوشتي عرضه شده در بازار را فراهم آورده و موجب افزايش کيفيت عرضه ميشود.