|
|
شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : 5254
دولت ژاپن ممنوعيت صدور گوشت گاو در سه استان ديگر را لغو كرد
|
دولت ژاپن پس از برداشتن ممنوعيت صدور گوشت گاو از استان مياگي، اين ممنوعيت را در سه استان ديگر نيز لغو كرد.
به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاري كيودو، وزارت كشاورزي ژاپن ماه گذشته ميلادي و با مشاهده مواد راديواكتيو در گوشت گاو، حمل و نقل آن به ديگر نقاط كشور را ممنوع اعلام كرده بود.
اين وزارت پس انجام آزمايشهاي تشخيص آلودگي و سالم بودن گوشتهاي توليدي، ممنوعيت صدور گوشت را از استانهاي 'فوكوشيما'، 'ايواته' و 'توچي گي' برداشت.
'نوبوتاكا تسوتسويي' معاون وزير كشاورزي ژاپن اظهار داشت: گوشتهاي توليدي در اين استانها هيچ مشكلي نداشته و با تاييد نخست وزير، ممنوعيت هاي اعمال شده در اين زمينه لغو مي شود.