|
|
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 4605
رييس اتحاديه گوشت گاوي: قيمت گوشت قرمز افزايش نخواهد يافت
|
رئيس اتحاديه فروشندگان گوشت گاوي اعلام كرد: با توجه به وضعيت كنوني دام كشور، در ماه رمضان كمبود گوشت قرمز و افزايش قيمت نخواهيم داشت.
به گزارش ايرنا از شبكه اطلاعرساني بازرگاني ايران 'علي خندانرو جوان' با اشاره به وضعيت كنوني قيمت ها در بازار اعلام كرد: در حال حاضر گوشت به ميزان كافي و با قيمت مناسب در بازار موجود است و هيچ كمبودي در اين خصوص وجود ندارد.
وي با اشاره به نزديك شدن ماه مبارك رمضان و تامين گوشت مورد نياز اين ماه، گفت: هماكنون بخشي از دام موجود، سبك است كه با توجه به وضعيت مناسب مراتع، پيشبيني ميشود اين دامها تا حدود دو ماه آينده براي عرضه به بازار آماده شوند.
وي تصريح كرد: با عرضه اين دامها به بازار در ماههاي آينده شاهد كمبود گوشت و يا افزايش قيمت آن نخواهيم بود.