Share/Save/Bookmark
 
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : 6072
 

آنفلوانزاي مرغي جان يک دختر را در اندونزي گرفت
 
آنفلوانزاي مرغي جان يک دختر را در اندونزي گرفت
وزارت بهداشت اندونزی امروز جمعه اعلام کرد دختری هشت ساله در جاوه غربی در پی ابتلا به آنفلوانزای مرغی جان خود را از دست داد.
به گزارش وزارت بهداشت اندونزی، نشانه های بیماری همچون تب و مشکلات تنفسی از نیمه های ماه ژوئن در این دختر ظاهر شد. وی از آخر ماه ژوئن در بیمارستانی در جاکارتا تحت درمان قرار گرفت، اما روز سه شنبه جان باخت.
ویروس بیماری آنفلوانزای مرغی (اچ 5 ان 1) اولین بار در سال دو هزار و پنج در اندونزی شایع شد. از صد و نود مورد گزارش شده ابتلا به بیماری، صد و پنجاه و هشت نفر جان خود را از دست دادند.
از ابتدای سال کنونی میلادی نیز هشت نفر در پی شیوع این بیماری در اندونزی، جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از جاکارتا، اعلام مرگ بیماران در کشورهای اندونزی، کامبوج، چین و ویتنام نگرانیها را در خصوص شیوع این ویروس افزایش داده است.