|
|
سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 5018
سيل 300 راس دام را در جلفا تلف كرد
|
بخشدار مركزي جلفا اعلام كرد: بارندگي شديد روز دوشنبه در اين شهرستان، باعث جاري شدن سيل در دو روستاي 'داران' و 'قره بلاغ' و تلف شدن 300 راس دام شد.
'علي ابدالي' در گفت و گو با ايرنا اظهاركرد: اين حادثه كه در دامنه هاي مشرف به كوه هاي 'كيامكي' رخ داد، خوشبختانه خسارت جاني نداشته است.
وي، ميزان خسارت وارده به دامداران منطقه را بيش از 750 ميليون ريال اعلام كرد و گفت: متاسفانه دامداران در خصوص بيمه كردن دام ها سهل انگاري كرده و هيچ كدام از دام ها بيمه نبودند.
بخشدار مركزي جلفا گفت: به رغم بارش شديد باران تمام محورهاي ارتباطي روستاها باز بوده و تردد در آنها جريان دارد.
ابدالي اضافه كرد: ميزان خسارت نهايي درحال بررسي است و موارد به مسوولين استاني ارايه خواهد شد.