Share/Save/Bookmark
 
پنجشنبه ۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 4839
 

رئيس سازمان جهاد كشاورزي ايلام:
ايلام در توليد خوراك طيور خودكفا شد
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام گفت: اين استان در توليد خوراك دام و طيور خودكفا شده است.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
ايلام در توليد خوراك طيور خودكفا شد
به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، خسرو شهبازي ظهر امروز در مانور پدافند غير عامل در سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام اظهار داشت: اكنون استان ايلام با ايجاد كارخانه‌‌هاي متعدد در زمينه توليد خوراك دام و طيور خودكفا شده است.
وي ادامه داد: اين مهم مزيت بسيار مناسبي در همه شرايط براي استان ايلام بوده كه در شرايط بحراني نيز كارساز است.
اين مسئول اضافه كرد: يكي ديگر از وظايف اين دستگاه ايجاد سيلو ذخيره گندم در تمام مناطق استان ايلام كه تاكنون در اين راستا موفق عمل شده است.
شهبازي تصريح كرد: با احداث و ايجاد سيلوي ذخيره گندم مشكلي از حيث نگهداري گندم در شرايط سخت و بحراني وجود ندارد.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام گفت: اين دستگاه اجرايي همواره در آمادگي كامل براي مقابله با بحران‌هاي احتمالي بسر مي‌برد.
وي ادامه داد: انجام اين تمرين و مانور پدافند غير عامل نيز در اين راستاست كه همكاران سازمان جهاد كشاورزي در آن شركت دارند.