|
|
پنجشنبه ۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 4839
رئيس سازمان جهاد كشاورزي ايلام: ايلام در توليد خوراك طيور خودكفا شد
|
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام گفت: اين استان در توليد خوراك دام و طيور خودكفا شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، خسرو شهبازي ظهر امروز در مانور پدافند غير عامل در سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام اظهار داشت: اكنون استان ايلام با ايجاد كارخانههاي متعدد در زمينه توليد خوراك دام و طيور خودكفا شده است.
وي ادامه داد: اين مهم مزيت بسيار مناسبي در همه شرايط براي استان ايلام بوده كه در شرايط بحراني نيز كارساز است.
اين مسئول اضافه كرد: يكي ديگر از وظايف اين دستگاه ايجاد سيلو ذخيره گندم در تمام مناطق استان ايلام كه تاكنون در اين راستا موفق عمل شده است.
شهبازي تصريح كرد: با احداث و ايجاد سيلوي ذخيره گندم مشكلي از حيث نگهداري گندم در شرايط سخت و بحراني وجود ندارد.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام گفت: اين دستگاه اجرايي همواره در آمادگي كامل براي مقابله با بحرانهاي احتمالي بسر ميبرد.
وي ادامه داد: انجام اين تمرين و مانور پدافند غير عامل نيز در اين راستاست كه همكاران سازمان جهاد كشاورزي در آن شركت دارند.