|
|
شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 5233
از بابت هدفمندي يارانهها صورت گرفت؛ پرداخت 19 ميليارد ريال به بخش كشاورزي آذربايجان شرقي
|
رئيس سازمان جهادكشاورزي آذربايجان شرقي گفت: از بابت طرح تحول اقتصادي و هدفمند سازي يارانهها در بخش كشاورزي استان تاكنون 19 ميليارد و 331 ميليون ريال به بهرهبرداران كشاورزي پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان آذربايجانشرقي، مسعود محمديان در جلسه ستاد هدفمندسازي يارانهها در بخش كشاورزي استان با بيان اينكه تمام زيرمجموعههاي بخش كشاورزي، واحدهايي كه مشمول بستههاي حمايتي هدفمندسازي يارانهها ميشوند، پرداخت وام جريان پيدا كرده است، اظهار داشت: اوايل كار به دليل مشكلات هماهنگيها ميان بانك كشاورزي و واحدهاي توليدي كه بايد فهرست آنها تهيه ميشد، مقداري زمان صرف شد اما خوشبختانه از اوايل سال كارها روند عادي خود را طي ميكند و سرعت پيدا كرده است.
وي با بيان اينكه به همين ميزان هم كه تاكنون تسهيلات دريافت كردهاند، نشان دهنده اين است كه روند كار رو به توسعه است، افزود: بدهيهاي معوق مجريان به سيستم بانكي كشور و عدم توان تامين وثيقه برخي متقاضيان از جمله مشكلات واحدها در جذب تسهيلات طرح هدفمندسازي يارانه ها بوده كه در تلاش هستيم تا با همكاري مديران بانك كشاورزي استان براين مشكلات فائق آئيم.
محمديان با اشاره به اينكه موفقيت استانهايي كه در پرداخت به موقع و صددر صدي تسهيلات واكاوي شود، افزود: در تلاش هستيم تا از طولاني شدن فرآيند تكميل پرونده بانكي اجتناب شود.
داود برنج فروش آذر مدير شعب بانك كشاورزي استان نيز در اين جلسه بر آمادگي شعب اين بانك در پيشبرد همه جانبه طرح هدفمندسازي يارانهها تاكيد كرد.