Share/Save/Bookmark
 
سه شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 4955
 

سرپرست دامپزشكي اردبيل معرفي شد
با حكم رئيس سازمان دامپزشكي كشور صادق صالحي به عنوان سرپرست اداره كل دامپزشكي استان اردبيل معرفي شد.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
سرپرست دامپزشكي اردبيل معرفي شد
به گزارش خبرگزاري فارس‌ به نقل از روابط عمومي دامپزشكي استان اردبيل، در بخشي از حكم انتصاب سرپرست دامپزشكي استان اردبيل آمده است: با توجه به تعهدات و تجريبات ارزنده‌ي صادق صالحي به موجب اين حكم به سمت سرپرستي اداره كل دامپزشكي استان اردبيل منصوب مي‌شويد كه اميد است با اتكال به خداوند سبحان و با بهره‌گيري از استعدادهاي بالقوه و بالفعل نيروهاي متعهد و متخصص در انجام وظايف محوله و تحقق اهداف سازمان دامپزشكي كشور موفق باشيد.
اين انتصاب در حالي صورت مي‌گيرد كه سبحانعلي علوي بيش از 10 سال رياست دامپزشكي استان اردبيل را عهده‌دار بوده و صادق صالحي نيز پيش از اين در مسئوليت‌هاي سرپرست اداره بررسي و مراقبت از بيماري‌هاي دامي، اداره مبارزه با بيماري‌هاي طيور، رئيس اداره دارو درمان و امور آزمايشگاه اداره كل مشغول به كار بوده و به عنوان رئيس شوراي نظام دامپزشكي استان مشغول فعاليت بوده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، سرپرست اداره كل دامپزشكي استان اردبيل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: ‌با افتتاح شبكه دامپزشكي در شهر‌هاي استان اردبيل تعداد اين شبكه‌ها به 10 مورد افزايش يافته است.
صادق صالحي ارتقاي سلامت عمومي، ‌نظارت بهداشت عمومي و تامين امنيت غذايي را ضروري اعلام كرد و گفت: با توجه به اينكه استان اردبيل جزو استان‌هاي گردشگر‌پذير است و اردبيل و سرعين مقصد اين گردشگران است ارتقاي سلامت و بهداشت عمومي و اماكن عرضه فرآورده‌هاي خام دامي در تمام نقاط استان بايد تحت كنترل و نظارت بهداشتي كامل دامپزشكي باشد.
وي يكي از اولويت‌هاي سازمان دامپزشكي كشور را مبارزه جدي با بيماري‌هاي دام و طيور، توجه جدي به كشتار سالم و افزايش پوشش واكسيناسيون دامداري‌ها و مرغداري‌ها اعلام كرد.
اين مسئول بيان داشت: با توجه به حساسيت كار، دامپزشكي استان در رويكرد جديد خود بر ذبح بهداشتي و عرضه مناسب فرآورده‌هاي گوشتي تاكيد مي‌كند.