Share/Save/Bookmark
 
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : 4649
 

مديركل دامپزشكي استان تهران:
مراكز توليدو توزيع مواد غذايي تحت مراقبت هاي ويژه دامپزشكي هستند
مديركل شبكه دامپزشكي استان تهران گفت: با توجه به اهميت سلامتي مردم ، مراكز توليد و عرضه مواد فراورده هاي دامي وغذايي در اين استان تحت مراقبت هاي ويژه دامپزشكي قرار دارند.
مرجع : خبرگزاری ايرنا
 
مراكز توليدو توزيع مواد غذايي تحت مراقبت هاي ويژه دامپزشكي هستند
به گزارش ايرنا،دكتر'محمدرضا حزبئي' روز چهارشنبه درآيين توديع و معارفه رييس شبكه دامپزشكي ملارد افزود: سازمان دامپزشكي مسووليت ويژه اي درقبال سلامتي مردم دارد و برهمين اساس با هرگونه عرضه غيربهداشتي مواد غذايي برخورد قانوني مي شود.
وي اظهارداشت: سلامت مواد غذايي در ارتقاي سلامت مصرف كنندگان موثر است .
وي افزود: كارشناسان اداره كل دامپزشكي استان تهران ، مراقبت هاي ويژه را در مكانهاي مختلف ازجمله دامداريها تا صنايع و مراكز فرآوري مواد غذايي به عمل مي آورند.
فرماندارملارد دراين آيين گفت: نظارت مستمر كارشناسان دامپزشكي برفعاليت دامداريها ومرغداريها ضروري است.
'ناصر بورد' افزود: ارايه آموزش به دامداران و توليد كنندگان بخش كشاورزي در ارتقاي سطح سلامت محصولات دامي و كشاورزي موثر است.
فرماندارملارد بر تعامل بيشتر بين شبكه بهداشت ودرمان و دامپزشكي در بخش نظارت برمواد غذايي تاكيد كرد.
در اين آيين از زحمات دكتر'بهزادضيايي' رييس پيشين شبكه دامپزشكي ملارد تقدير و تشكرشد و دكتر 'محمدوحيد تاويلي' رياست اين اداره را برعهده گرفت.