Share/Save/Bookmark
 
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 4332
 

مديرعامل منطقه آزاد چابهار:
منطقه آزاد چابهار آمادگي تأمين گوشت كشور را دارد
مديرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: بسترها براي واردات دام و توليد فرآورده‌هاي دامي در منطقه آزاد چابهار فراهم شده است و اين سازمان آمادگي تأمين گوشت كشور را دارد.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
منطقه آزاد چابهار آمادگي تأمين گوشت كشور را دارد
سعيد رحيمي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: الزامات و زيرساخت‌هاي لازم براي واردات دام، گوشت و توليد محصولات گوشتي با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در منطقه آزاد چابهار فراهم شده و اين منطقه براي تأمين نيازهاي گوشتي كشور آماده است.
وي افزود: با ايجاد فضاهاي كشتارگاهي و سردخانه‌هايي با ظرفيت مناسب و محل قرنطينه دام، اين منطقه شرايط ضروري را براي تبديل شدن به قطب فرآورده‌هاي دامي داراست.
مديرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان كرد: در اين زمينه دو واحد صنعتي كشتارگاه، بسته‌بندي و انجماد فرآورده‌هاي گوشتي در منطقه فعال است.
رحيمي يادآور شد: نخستين كشتارگاه و قرنطينه دام منطقه كه با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي با سرمايه 50 ميليارد ريالي فعاليت خود را آغاز و محصولات توليدي خود را روانه بازار داخلي كرده است.
در مراسم تجليل از خادمان ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال 90 مديران عامل مناطق آزاد كه با حضور معاون رئيس جمهور و دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد برگزار شد از سعيد رحيمي مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري ـ صنعتي چابهار به خاطر توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري منطقه آزاد چابهار تجليل شد.