Share/Save/Bookmark
 
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 4260
 

رييس سازمان دامپزشكي كشور:
با استفاده كنندگان داروهاي غيرمجاز دامي برخورد مي شود
رييس سازمان دامپزشكي كشور گفت، طرح برخورد با استفاده كنندگان از داروهاي غيرمجاز دامي با هدف سلامت محصولات غذايي، امسال اجرا مي شود.
مرجع : خبرگزاری ايرنا
 
با استفاده كنندگان داروهاي غيرمجاز دامي برخورد مي شود
' محسن دستور' روز شنبه در حاشيه نمايشگاه سلامت به خبرنگار ايرنا در محل مصلي تهران، گفت: مهم ترين توصيه براي سلامت و ايمني محصولات دامي، قطع مصرف دارو قبل از كشتار است كه اين توصيه ها، روي داروها نيز درج شده است.
وي با اشاره به اثر بيماري زايي دارويي موسوم به 'كلرامفنيكل'، اظهار داشت: استفاده از اين دارو، ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
دستور، همچنين در اين مصاحبه به اجراي طرح هاي پايش باقي مانده هاي سموم، دارو و فلزات سنگين در برخي محصولات دامي اشاره كرد.