Share/Save/Bookmark
 
پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 4386
 

به ازاي ورود هر كيلوگرم گوشت قرمز؛
وزارت بازرگاني از واردكنندگان گوشت 2500 ريال مي‌گيرد
براساس مصوبه نمايندگان مجلس، وزارت بازرگاني از وارد‌كنندگان گوشت به ازاي ورود هر كيلو گوشت قرمز دو هزار و پانصد ريال اخذ مي‌كند.
مرجع : خبرگزاری فارس
 
وزارت بازرگاني از واردكنندگان گوشت 2500 ريال مي‌گيرد
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، وكلاي ملت در جلسه علني عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شوراي اسلامي بررسي بخش درآمدهاي گزارش كميسيون تلفيق لايجه بودجه 1390 كل كشور را ادامه دادند و بند الحاقي 55 اين لايحه را در بخش درآمد‌ها بررسي و تصويب كردند.

بر اين اساس وزارت بازرگاني مكلف شد كه به ازاي واردات هر كيلوگرم گوشت قرمز مبلغ دو هزار و پانصد ريال و هر كيلوگرم گوشت مرغ مبلغ يك هزار ريال از واردكنندگان دريافت و به حسابي كه به همين منظور نزد خزانه‌داري كل كشور افتتاح مي‌شود، واريز كند.