|
|
شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 5438
گسترش واحدهاي بسته بندي مرغ و ماهي از اهداف دولت است
|
رئيس سازمان دامپزشكي كشور گفت: گسترش واحدهاي بسته بندي مرغ و ماهي از اهداف مهم دولت در حمايت از مردم است.
به گزارش خبرنگار ايرنا ،'سيدمحسن دستور ' روز شنبه در جمع مسئولان و صاحبان صنايع مهريز يزد افزود:در سالهاي اخير با حمايت جدي دولت، شركت ها و واحد هاي مختلف بسته بندي در سطح كشور راه اندازي و فعاليت مي كنند.
وي اضافه كرد:وجود واحدهاي بسته بندي مرغ و ماهي با رعايت كامل استانداردها در تامين سلامت مردم بسيار موثر است.
رئيس سازمان دامپزشكي بدون اشاره به تعداد واحدهاي بسته بندي مرغ و ماهي در سطح كشور تصريح كرد: دولت از ايجاد اين واحد ها با جديت حمايت مي كند.
دستور تاكيد كرد: بايد مواد پروئيني مورد نياز مردم بصورت سالم و دقيق تهيه شود و مورد استفاده قرار گيرد.
رئيس سازمان دامپزشكي كشور همچنين در سفر يكروزه خود به مهريز از نزديك در جريان فعاليت واحد بسته بندي مرغ و ماهي اين شهرستان قرار گرفت .
در اين سفر توسط مسئولان امر گزارشي از وضعيت واحدهاي بسته بندي مرغ و ماهي استان يزد ارائه شد