|
|
سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 4924
رييس دانشگاه لرستان خبر داد: پذيرش دانشجوي دکتري دامپزشکي در دانشگاه از سال تحصيلي جديد
|
رييس دانشگاه لرستان از پذيرش دانشجوي دکتري دامپزشکي براي اولين بار در اين دانشگاه خبر داد.
دکتر زمانيان در گفتوگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه لرستان، افزود: در سال تحصيلي جديد دانشجوي دکتري دامپزشکي براي اولين بار در اين دانشگاه پذيرش خواهد شد.
وي ادامه داد: براي سال تحصيلي جديد 30 دانشجو در اين رشته پذيرش خواهند شد.
زمانيان با بيان اينکه عمليات اجرايي احداث ساختمان جديد دانشکده دامپزشکي دانشگاه لرستان 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد، اظهار كرد: تاکون 18 دوره کارداني دامپزشکي و کارشناسي علوم آزمايشگاهي را در ساختمان قديمي دانشکده دامپزشکي دانشگاه برگزار کردهايم و اين دانشگاه داراي امکانات و تجهيزات لازم است.
وي ادامه داد: حداکثر تا پايان امسال ساختمان دانشکده دامپزشکي دانشگاه لرستان به بهره برداري خواهد رسيد.