|
|
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 4618
توقيف بيش از 2 تن فرآوردههاي گوشتي فاسد در لرستان
|
بيش از 2 تن فرآورده هاي گوشتي فاسد در استان لرستان توقيف و جهت رسيدگي به بازرسي و نظارت معاونت غذا و دارو ارسال كرد.
به گزارش ايسنا، در چهارچوب سياستهاي سازمان تعزيرات حکومتي و دفاع از حقوق شهروندان، گشت مشترکي با همکاري نمايندگان تعزيرات حکومتي، بازرسين معاونت غذا وداروي دانشگاه علوم پزشکي لرستان، اداره بازرگاني واداره کل استاندارد درسطح شهر خرم آباد برگزار شد.
اين گزارش حاکي است، دراين بازرسي ها از يک واحد سردخانه صنعتي مقدار 2 تن فرآوردههاي گوشتي تاريخ مصرف گذشته و فاسدکشف و ضبط شدکه پس از تنظيم صورتجلسه مراتب جهت تعيين تکليف به بازرسي و نظارت معاونت غذا ودارو ارسال شد.