رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان بناب خبر داد:

پلمب مركز جمع‌آوري شير غيربهداشتي در بناب

خبرگزاری فارس , 21 خرداد 1390 ساعت 9:29

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان بناب از پلمب يك مركز جمع‌آوري شير خام غيربهداشتي در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، مهدي حامي در گفت‌وگو با خبرنگاران از پلمپ يك مركز جمع‌آوري شير خام توسط اكيپ ويژه نظارت بر شير خام شهرستان خبر داد و گفت: اين مركز به علت نداشتن پروانه بهره‌برداري بهداشتي و عدم رعايت موارد بهداشتي با حكم قضايي پلمپ و پرونده صاحب مركز در مراجع قضايي در جريان است.
وي اظهار داشت: در حال حاضر هفت مركز جمع‌آوري شير خام در شهرستان بناب فعال هستند كه شبكه دامپزشكي اين شهرستان نظارت كاملي بر فعاليت‌هاي آنها دارد.
حامي از شهروندان خواست كه فرآورده‌هاي خام دامي مورد نياز را از مراكز مجاز و تحت نظارت دامپزشكي تهيه كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در مراحل توليد، توزيع و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي مراتب را به شبكه دامپزشكي شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت كارشناسان كنترل بهداشتي اين شبكه اقدامات لازم را انجام دهند.
رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان بناب خاطر نشان كرد: اكيپ ويژه نظارت بر توليد و توزيع شير خام در اين شهرستان با تمام توان و به صورت شبانه روزي بر فعاليت‌هاي مراكز جمع‌آوري شير خام و خودروهاي حمل بهداشتي شير نظارت مي‌كنند.


کد مطلب: 4662

آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdcj.mexfuqem8sfzu.html

موسسه اطلاعات مرغداری
  http://infopoultry.net