
مديركل استاندارد استان لرستان :
بيش از دو هزاركيلوگرم فرآورده گوشتي فاسد در استان كشف و ضبط شد
خبرگزاری ايسنا , 5 خرداد 1390 ساعت 11:23
مديركل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان لرستان گفت : دو هزار و 500 كيلوگرم فرآورده گوشتي فاسد از يك واحد توليدي مستقر در شهرك صنعتي خرم آباد كشف و ضبط شده است.
به گزارش روز دوشنبه ايرنا، 'محمدرضا واعظي پور' گفت : اين ميزان فرآورده غذايي فاسد در جريان بازرسي سرزده كارشناسان از واحدهاي توليدي و خدماتي شهرستان خرم آباد كشف و ضبط شده است.
وي اظهار داشت : اين ميزان فرآورده گوشتي شامل انواع سوسيس و كالباس، در يكي از سردخانه هاي مستقر در يك واحد توليدي شهرك صنعتي شماره دو خرم آباد كشف شد.
واعظي پور گفت : اين فرآورده هاي گوشتي فاقد تاريخ انقضا و يا تاريخ مصرف گذشته و فاقد نشان استاندارد ملي بوده اند كه در بسته بندي هاي بسيار نامناسب تهيه و نگهداري مي شدند.
وي از كليه توليد كنندگان ، فروشندگان و شهروندان درخواست كرد به منظور حفظ سلامت و بهداشت خود و جامعه در هنگام خريد مواد غذايي،حتما به تاريخ توليد، انقضاء و نشان استاندارد محصولات غذايي و خوراكي توجه كنند.
به گفته وي، دراين خصوص پرونده تخلفاتي تهيه و براي سير مراحل قضايي به مراجع قانوني ارجاع شده است.
کد مطلب: 4571
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdci.ya5ct1awzbc2t.html