
خروج مرغ از اردبيل ممنوع
خبرگزاری ايسنا , 17 مرداد 1391 ساعت 12:43
استاندار اردبيل گفت: خروج مرغ چه زنده و چه كشتار شده از استان ممنوع است.
به گزارش ايسنا، دكتر سيد حسين صابري امروز سه شنبه در جلسه تنظيم بازار استان گفت: متخلفان در اين راستا دستگير و به مقامات قضايي تحويل داده خواهند شد.
وي با اشاره به اجراي طرح تثبيت قيمت مرغ افزود: مرغ زنده كيلويي 3 هزار و 500 تومان به كشتارگاهها و 4 هزار و 540 تومان به فروشندگان عرضه ميشود.
استاندار اردبيل خاطرنشان كرد: فروشندگان هم بايد مرغ را كيلويي 4 هزار و 700 تومان به مردم بفروشند.
صابري تصريح كرد: روزانه حدود 2 تن مرغ به هر فروشنده تحويل داده ميشود.
او با اشاره به كاهش مصرف مرغ در زمستان گفت: سردخانههايي در نظر گرفته شده تا در فصل زمستان مرغ كشتار شده در اين انبارها ذخيره شود.
کد مطلب: 6407
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdci.uaqct1a5ybc2t.html