
در خراسان رضوي؛
سامانه پيام كوتاه شبكههاي دامپزشكي فعال شد
خبرگزاری فارس , 14 تير 1390 ساعت 8:45
مسئول روابط عمومي دامپزشكي خراسان رضوي، از فعال شدن سامانه پيام كوتاه براي تمام شبكههاي دامپزشكي استان همزمان با هفته اطلاع رساني بيماريهاي مشترك خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي خراسان رضوي، هادي زارعي اظهار داشت: هدف از اختصاص اين خطوط علاوه بر تمركززدايي، گسترش حيطه اطلاع رساني دامپزشكي در فعاليتهاي فني، اصلاح الگوي مصرف و صرفهجويي در هزينهها، گسترش خدمات دولت الكترونيك و ... است.
مسئول روابط عمومي دامپزشكي خراسان رضوي گفت: مراقبت و صيانت از سرمايه دامي، وظيفه سازماني ادارات دامپزشكي است و در راس اين هرم، اطلاع رساني به دامداران، مرغداران و ساير متوليان توليد دام و فرآوردههاي خام دامي قرار دارد كه نقش مهمي در اقتصاد جامعه و سلامت غذايي و صادرات فرآوردههاي خام دامي دارند.
وي افزود: با توجه به لزوم ارتباط هرچه بيشتر با مخاطبان يادشده سامانه پيام كوتاه ستاد استاني دامپزشكي نيز از 14 رقم به هشت رقم كوتاه و به 30001905 تبديل شده است كه زمينه ارتباط دوسويه مردم را با دامپزشكي استان بيش از پيش فراهم ميكند.
زارعي اظهار داشت: از اين پس در صورت لزوم اطلاع رساني در مورد بيماريهاي دامي، كارگاههاي آموزشي، فراخوانهاي مشاركت در اجراي برنامههاي پيشگيرانه از بيماريهاي و ... توسط هر شبكه دامپزشكي به طور مستقل در گستره هر شهرستان انجام ميشود.
انتهاي پيام/صا30
کد مطلب: 4886
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdch.6nkt23n6-ftd2.html