
فرماندار فيروزكوه خبرداد:
استفاده از ظرفيتها براي توسعه كشاورزي در فيروزكوه
خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1390 ساعت 9:39
فرماندار فيروزكوه گفت: استفاده از ظرفيتهاي موجود در اين شهرستان براي توسعه بخشهاي كشاورزي، دام و طيور از جمله برنامهها در سال 90 است.
سعيد افشارنادري امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در فيروزكوه اظهار داشت: براي سال جديد برنامههاي متنوعي در نظر گرفته شده كه يكي از آنها استفاده از ظرفيتهاي موجود در شهرستان فيروزكوه براي توسعه بخشهاي كشاورزي، دام و طيور است.
وي اضافه كرد: در سال جديد كارهاي نيمه تمام و كارهايي كه در دستور كار ماست، انجام ميگيرد.
فرماندار شهرستان فيروزكوه افزود: هر برنامهاي بايد متناسب با شرايط و مقتضيات اقتصادي، فرهنگي، جغرافيايي هر منطقه باشد و بر اساس آن بايد برنامهريزي صورت گيرد.
افشارنادري همچنين به فعاليتهاي ستاد تسهيلات نوروزي فيروزكوه اشاره كرد و گفت: جلسه ستاد تسهيلات نوروزي را در اين شهرستان با حضور روساي ادارات برگزار كرديم و در قالب كميتههاي مختلف همچون كميتههاي امنيتي، زيباسازي فضاهاي شهري و روستايي، امدادرساني، حمل و نقل، سوخت و ... برنامه ريزيهايي انجام داديم تا بتوانيم به مسافران خدمات ارائه دهيم.
وي تاكيد كرد: براي اسكان مسافران نوروزي تعدادي از مدارس را در نظر گرفتيم و مدارس را به امكانات اوليه تجهيز كرديم كه مسافراني كه از اين منطقه عبور ميكنند، بتوانند امكانات لازم را داشته باشند.
فرماندار شهرستان فيروزكوه گفت: خوشبختانه تا آخرين آماري كه در دست ماست مسافراني كه مشتاق و علاقهمند بودند در اين شهرستان اسكان داشته باشند، مكان اسكان در اختيارشان قرار گرفت و مشكلي از اين بابت نداشتيم.
افشارنادري تصريح كرد: در راههاي مواصلاتي نيز با تدابيري كه اتخاذ شد، از طريق اورژانس، هلال احمر و همچنين پليس راه و مركز راهداري شهرستان فيروزكوه امكانات خوبي در اختيار مسافران قرار گرفت.
وي ادامه داد: پايگاههاي امدادي و اورژانس نيز در مراكز حساس مستقر شدند و بر اساس آماري كه به ما اعلام شده، تصادف منجر به فوت در شهرستان فيروزكوه نداشتيم و تعداد بسيار اندكي تصادف جرحي گزارش شد كه مجروحان سرپايي درمان شدند.
فرماندار شهرستان فيروزكوه افزود: خوشبختانه در اين ايام جرايم مثل سرقت در اين شهرستان گزارش نشده و امنيت كامل در فيروزكوه برقرار بوده است.
افشارنادري ادامه داد: در زمينه حفاظت از بازار نيز نيروهاي ما مستقر بودند و نظارت كامل و جامعي بر سطح شهر داشتند كه اعتراضي در اين زمينه نداشتيم.
وي تاكيد كرد: نهايت تلاش بر اين بود كه قيمتها كنترل شود كه در اين ايام قيمتها در سطح بازار باثبات بود.
فرماندار شهرستان فيروزكوه افزود: كميته بهداشت و درمان هم به خوبي در اين ايام به مسافران خدمات ارائه ميدادند.
افشارنادري اضافه كرد: با سرجمع ارزيابيهايي كه صورت گرفت و با نظارتي كه مديران از جمله فرمانده انتظامي استان تهران، مشاور استاندار، مديركل امور اجتماعي استانداري تهران و مديركل گردشگري استان تهران در شهرستان فيروزكوه در ايام نوروز داشتند، از اقدامات صورت گرفته راضي بودند و نظر مساعدي داشتند.
کد مطلب: 4235
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdcf.mdjiw6d0tgiaw.html