
آغاز مرحله جديدي در تعاملات ايران و قطر در مورد پرورش پرندگان كمياب
خبرگزاری ايسنا , 22 خرداد 1390 ساعت 9:23
هيات 50 نفره ايراني عصر شنبه به سرپرستي استاندار كرمان و به همراه سه تن از نمايندگان مجلس و اعضاي اتاق بازرگاني استان كرمان و تجار موثر اين استان براي انجام سفري سه روزه عازم دوحه ميشوند.
عبدالله سهرابي ـ سفير ايران در قطر ـ در گفتوگو با خبرنگار سياسي خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر افزود: اين سفر به دعوت وزارت محيط زيست قطر انجام ميشود. سفر وليعهد قطر و وزير محيط زيست اين كشور و امضاي توافقنامه همكاري در مورد پرورش پرندگان كمياب تعاملات دو كشور را در زمينهي امور محيط زيست وارد مرحلهي جديدي كرده است.
او ادامه داد: قرار است هيات ايراني فردا با مسوولان اتاق بازرگاني قطر ديدار و گفتوگو كند. همچنين ملاقاتي با وزير محيط زيست قطر انجام خواهد شد و موارد موافقتنامهاي كه پيش از اين امضا شده بود و نحوهي اجراي آن بررسي خواهد شد.
کد مطلب: 4677
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdcf.edjiw6dvegiaw.html