
در طرقبه؛
نخستين مرغداري مكانيزه كشور افتتاح شد
خبرگزاری فارس , 2 تير 1390 ساعت 11:29
نخستين مرغداري گوشتي مكانيزه كشور با حضور مسئولان استاني در شهرستان طرقبه شانديز به بهرهبرداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، نخستين مرغداري گوشتي مكانيزه كشور با حضور محمود صلاحي استاندار خراسان رضوي و مسئولان محلي در روستاي باغشك شهرستان طرقبه شانديز به بهرهبرداري رسيد.
صلاحي در اين مراسم اظهار داشت: مرغداريهاي استان براي حضور در رقابت و بازارهاي هدف بايد به سمت مكانيزه شدن گام بردارند.
وي با بيان اينكه ابتكار عمل متصديان اين مرغداري بايد الگوي مرغداريهاي استان باشد، تصريح كرد: خراسان رضوي از نظر توليد مرغ و تخممرغ در كشور نمونه است و همجواري با كشورهاي مختلف فرصت مناسبي براي حضور و فعاليت در اين حوزه فراهم كرده است.
براي تجهيز اين مرغداري با زيربناي 2 هزار و 300 متر مربع بيش از 4 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي سرمايهگذاري شده است.
کد مطلب: 4784
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdce.v8ebjh8fe9bij.html