
مدير امور طيور جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي:
كمبودي در توليد گوشت سفيد در آذربايجان شرقي وجود ندارد
خبرگزاری فارس , 6 ارديبهشت 1390 ساعت 9:52
مدير امور طيور سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي گفت: با توجه به نياز بازار و درخواست بازارهاي داخل استان به گوشت سفيد، كمبودي در اين زمينه وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان آذربايجان شرقي، جاويد بهروزين با اعلام اين مطلب در جلسه تنظيم بازار استان در تبريز اظهار داشت: با توجه به جوجهريزي بيش از 2 ميليون قطعهاي در اسفندماه سال گذشته و تلاش تمام عوامل اداره كل دامپزشكي در تحقق سلامت توليدات تمام مرغداريهاي استان، با اقدامات انجام يافته توسط سازمان جهاد كشاورزي و تمام نهادهاي مرتبط، استان جايگاه بهتري را در توليد گوشت سفيد به خود اختصاص خواهد داد.
مدير امور طيور معاونت بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي همچنين از برنامهريزيهاي انجام يافته توسط مديريت امور طيور معاونت بهبود توليدات دامي و همكاري اتحاديه مرغداران استان براي تأمين نيازهاي بازار مصرف و حذف واسطههاي غيرمرتبط در روند تثبيت قيمت گوشت سفيد خبرداد.
وي در ادامه تصريح كرد: در روند اجرايي كردن سياستهاي دولت در بخش كشاورزي با افزايش كيفيت و ميزان توليد گوشت سفيد درآمد بهرهبرداران افزايش خواهد يافت.
مدير امور طيور معاونت بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي با اشاره به آغاز فصل گرما و كاهش قابل توجه مصرف سوخت در مرغداريهاي استان و علاوه بر آن جوجهريزي مرتب در مرغداريهاي گوشتي اظهار داشت: پيشبيني ميشود در 6ماهه اول سالجاري از نظر توليد و قيمت گوشت سفيد هيچگونه مشكلي در سطح استان نداشته باشيم.
وي همچنين در ادامه سخنان خود تاكيد كرد: استان آذربايجان شرقي با توليد 64 هزار تن گوشت سفيد از نظر پرورش نيمچه گوشتي در رتبه يازدهم كشوري قرار گرفته است .
مدير امور طيور معاونت بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: سرانه توليد گوشت سفيد در استان 16.5 كيلوگرم است.
کد مطلب: 4359
آدرس مطلب: http://infopoultry.net/vdcc.pq0a2bq1ola82.html